Monday, January 5, 2009

De koude nacht thuis Banget ya ..

De koude nacht thuis Banget ya ...! 30 oktober,'07 4:13
voor iedereen

De koude nacht thuis Banget ya ...!



De winter zal spoedig arriveren perbenahan ook begon te doen in het begin van de memebeli dikke trui jas, veel sokken, overhemden zijn daarentegen een deken voor studenten die niet over een deken. Dus voor nu, ondanks siangnya was nog warm, maar ik kan grap over het in de avond, ik voel me alleen een jas dinginnya hehehe ... tenminste als ik het gisteravond want hoe middernacht thuis, dus ik had een jas deh lichaam koud. Ik denk niet dat ik die nacht hawanya is nog warm koud kirain daarom breng ik een jas, soalnya hawanya zomertijd siangnya dus tijd om te kulaih ik draag alleen een hemd al ijver. Eigenlijk heb ik vanaf het begin tot het plan voor de H-10, maar blijkbaar dat de tijd Ik herinner u in sekertarian KKS ik nog niet klaar met het werk en moet zo spoedig mogelijk, te maken pamflet Celebes Computer Course (CCC), omdat ik beginnen met het maken pamflet na Isya gebed Vandaar dat ik tot de finish nacht 1 uur, nginap eigenlijk geen betrekking op sekertariat volgende dag, maar moeten in Urus college op 9 ben dan ook niet zo thuis blijven en sekertariat middernacht.



Nah pas was ik in de weer was heel koud buiten, in het hart nyesel denk ik een jas deh dah kaosnya dunne kleren weer vanmorgen kulitku zo dinginnya avondmaaltijd in de auto, vermeerderd met het percentage van hoe snel de auto weer te sluiten in dinginnya deh. Maar ik ben ook wel eens afvragen, waarom mensen voelen koud Egypte do ya ... padalah tubuhkan dah eh zouden zij sidderen zelfs ontspannen aja nacht met de wind op dat moment nog in de auto venster bukanya breed-breedte ... Cape deh ...! Is de tijd dat ik zeg: "Ja munitie mumkin ti'fil syubbak syuwayyah" (om ... om ... munkin in het venster kan worden gesloten) bij de afsluiting cuman weinig maar hij zei ook zij weleh ... ... ... welehh egypt-Egypte ... dah bijna bevroren lichaam is nog steeds te lijden ... ... huhhhh die nacht moet worden gedwongen om te vechten tegen de kou ... deh!

No comments:

Post a Comment